10.11.12

caramel ..


Caramel öyle hoş öyle ince bir filmdi ki, kadınların dönem dönem yaşadığı duygusallıkları öyle ince ve nazik anlatıyor ki..İnsan ister istemez etkileniyor.Yönetmeni, aynı zamanda filmde de rol alan Lübnanlı Nadine Labaki.. Sanırım en çok filmin müziklerini beğendim ,insanı alıp bambaşka yerlere götürüyor.Kulağımda hep dolaşan bir melodi olsaydı eğer o, mreyte ya mreyte olsun isterdim..



Türkçe çeviri: (kaynak :ekşi sözlük)
aynam, aynam sana hikayemi anlatacağım
söyle bana, kimim ben
ne kadar büyürsen büyü, ne kadar değişirsen değiş, sen bensin ve ben de sen
benim gözümde zaten hala altı yaşındasın, ah aynam

sana hikayemi anlatacağım
bana onların hepsinden daha zarif
ve daha cazibeli olduğumu söyle
bak bana ve ne gördüğünü söyle, ah aynam

sana hikayemi anlatacağım
söyle bana neden şimdi
saçlarım sarı değil
kalçalarım küçük değil ve
dudaklarım dolgun değil, ah aynam

sana hikayemi anlatacağım
söyle bana nasıl küçültebilirim onu veya
makyajla nasıl güzelleşebilirim
o güzel kıyafetlerin içinde

söyle bana kimim ben
ne kadar büyürsen büyü, ne kadar değişirsen değiş, sen bensin ve ben de sen
benim gözümde zaten hala altı yaşındasın, ah aynam

söyle bana kimim ben

söyle bana kimim ben

ah aynam, ah aynam, ah aynam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder