14.6.12

Bir dibe vuruş,Birkaç öneri

Ne zaman baksam gökyüzüne ,yalnız çocukluğumu görüyorum..Keşke hep çocuk olsak..Hayatımızda anlamlı olan tek şey rengarenk balonlar ve pamuk şekerlerimiz olsa..Kim demiş masumuz diye?..Dünya masumiyetini asırlar önce kaybetmiş..Yıllar önce gizlenmiş bir yerlere,şimdi kuzey yıldızında bile masumiyeti arıyoruz..Oysa gitmesine biz izin vermiştik..Belki en başında...Ne önemi vardı ki şimdi başı ya da sonu olmasının ,tam ortasında değilmiydik zamanın..Tam merkezindeyken, gidebilir miydik ? Klasik saçmalamacalarımdan derlemelerle doldurmuşum yine farkında olmadan oysa..

O zaman size bu haftalık bikaç öneri yolluyorum:
Kitap: Romantik-Bir viyana yazı -Adalet Ağaoğlu : Evet ben tekrar okuyacağım bu Viyana yazı..
Müzik: Duran Duran-the chauffeur : Yakında da İstanbul konseri olacakken dinlenmeyi ihmal etmemeli ...
Çizgi roman: Çiztanbul : Yakın zamanda çıkarılan bir çizgi roman ünlü karikatüristlerin gözünden İstanbul,kesinlikle hoşunuza gidecektir..
Film: Wristcutters:A love story : Melankolinin dibini gösterip, tekrar hayata döndüren filmi izlemeli..
Dergi: Benim favorim Boo sanal dergi.. : Bir süredir takip ettiğim emek verilen hoş dergi..

Dipnot: Açık hava sineması var mıdır araştırıyorum ama sanırım bilmiyor kimse ,evet bildiğiniz bir yer varsa gidip benim yerime de izleyin..Keyifli bol inişli çıkışlı günler sizin olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder