18.8.11

Birkaç öneri..

       Son zamanlarda keşfettiğim kaliteli her şey hakkında,hiç düşünmeden bir anda yazıyorum şu an.Öncelikle hakkında sürekli konuşarak arkadaşlarımın başını ağrıttığım "sindirella Kompleksi", (collette dowling'in romanı) okuduğum en iyi psikolojik romanlardan biriydi.Kadınların toplumdaki yeri,yanlış yetiştirilme tarzları ve bunun onların hayatları üzerindeki derin etkileri.Sadece kadınların bağımsızlık korkusundan değil, erkeklerinde yetiştirilme tarzından ve toplumdan kaynaklı ego problemlerinden de bahsediliyor.Kabaca bir anlatım oldu sanırım dip not olarak herkes tarafından beğenilmesi çok zor olan fakat farklı bir dokusu olan bir romandı diyebilirim."Edebiyat ve Patates Turtası Derneği" de son favorilerimden.Kitap hakkında saatlerce hiç susmadan konuşabilirim fakat yine kısa kesip diğer keşiflerimden de bahsetmek istiyorum.Romanımız bir yazar ve hiç tanımadığı bir kasaba halkının mektuplaşmalarından oluşuyor.Öylesine içten ve doğal mektuplar ki,karakterler yanınızdaymış gibi hissettiriyor.Herkese şüphesiz önerebileceğim bir roman.Bir de film öneriyim Pan'ın Labirenti..Hayalperest bir hikaye sonu da başı da ..Hatta sonuyla ilgili fazlaca komplo teorisi üretilebilir.Yine herkesin beğenebileceğini düşünmüyorum, fakat izlerseniz farklı ve etkileyici bir film sizi bekliyor.Yeni bir keşif olmasada şu sıralar Amy Winehouse'un back to black şarkısının müptelası durumundayım.Sesiyle,tarzıyla bambaşka bir sanatçı.
       Yazmaya başlayınca aslında daha bir çok önerim olduğunu ve şimdilik yazamayacağımı anladım.Bir süre de yazabileceğimi sanmıyorum ,neşeli günler!..
       Dipnot; John Lennon'un resmini koyup onun hakkında da yazmamak olmaz mükemmel bir sanatçı iyiki varmış iyiki IMAGINE demiş.=))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder